Asliiiiiiii hayır sıkıntı yaşamazsınız 2 hafta önce sezeryan oldum, zaten ilk 5 6 saat kalkmadım, daha sonra gecelik giydim ilk kalkarken , hemşire geldi kesinlikle tavsiye etmem oda içi sıcak ama koridorların bazı yerleri esiyor sizi rahatsız eder, sipnalden sonra üşütürseniz size sezeryan acısını unutturur dedi, omuzdan vs kesinlikle üşütmemek gerekmiş , pentiden önden düğmeli pijama almıştım en rahat ettiğim o oldu , ki çoğu lohusa seti iç gösteriyor