Aslicrn H_minsna senin geçmiş canım korkmana gerek yok doğumdan 5 gün önce en az geçmiş olması gerekiyomş kabuk bağladıysa geçmiştir zaten
H_minsna Aslicrn İnşallah canım senın de geçer ilaçlarını güzelce kullan eksiltme inşallah geçer tedavisi 5 gun müş
H_minsna Aslicrn Ay 😣 benım sadece sırtımda cıktı yuvarlak şekilde doktor dedı sırttan başlar karına dogru ilerler dedi ben başta hemen farkettım acısına inşallah geçer canım ben bılmıyorum bunları bukadar ayrıntılı anlatmadı doktorum korkutmak istemedi galiba tedirgin olma strese girme dedi dogum dan 3 gun once dogum den 5 gun sonra vucudunda olmaması gerekıyor dedı inşallah geçer ikimizinde tamamen bebeklerımıze zarar vermez
Aslicrn H_minsna evet canım belkide strese sokmamak için söylemedi bişey benim doktormda çok bilgilendirmedi korkmıym diye ben ağrılarm çok ağrıyınca cildiyeye gittim ayrı olarak araştırma hastanesinde orda kadın doğumada yönlendirdiler ilaçları kullanabilirmiyim diye sormam için kadın doğum da perinatoloğa gönderdi bebeğe zararı olurmu bu virüsün diye görmeleri gerek dedi perinatolog anlattı bana bunları kremleri ilaçları mutlaka kullan geçmezse sıkıntı yaşarsın dedi bende şimdi geçmeden doğmasa diye dua ediyorm 37+5 haftalığım inşallah geçer ikimizinde bir an önce 😔😔
Aslicrn Blackcloud yanlış bilgi vermeyelim zona hastalığı su çiçeği virüsuyle aynıdır. Su çiçeği çıkarırsn vücudunda onun bağışıklığı olur stres vs yaptığın zamanda bu su çiçeğinin virüsu vucudunda bu şekilde ağrılı çıkar sinir ucu iltihabı diye geçer zona hastalığı bu şekilde olur hatta zona olan bi insanın su çiçeği geçirmemiş veya aşısını olmamış kişiye çok yaklaşmaması gerekir geçirmemiş kişiye su çiçeği olarak bulaşır.
Blackcloud Aslicrn Bak üstteki yorumda arkadaş cevabını yazmış, her ikisine neden olan virüs aynıdır, grip ve nezle gibi vs vs. Diye anlatmış. Bildiğimi söyledim, yani yanlış bilgi verdiğim yok.
H_minsna Aslicrn Aynen benımde doktorum aynı şekilde dedi takma aklına dedı korkutma sende kendini Allahın izniyle geçer inşallah 🤲 36+4düm bende sancılandıkça korkuyordum gelecek diye umarım seninde geçmeden gelmez meleğin
Sumeyradem_06 H_minsna 16 haftalıkken geçirdim suan 34 haftalığım. Geçti yani ama ölmek gbi bsey uykularım yoktu
H_minsna Sumeyradem_06 Benım öyle çok ağrım olmadı dokundukça kaşıdıkça ağrı hissediyordum çok şükür canım geçtiyse
tuba-ozdogan H_minsna yengemı dogum esnasında fark ettıler normal dogum sırasında o yuzden agır atlattı sızın yeshıs konulmus tedavıde uygulanıyor aşlhınbıznıyle ıyılesırsınız onceden fark edılmesı ıyı olmus
H_minsna tuba-ozdogan Çok geçmiş olsun sizede benım geçti büyük ihtimal yaramız geçti kabuk bağladı inşallah tekrarlamaz çok sağolun🙏
Sumeyradem_06 H_minsna sırtımdaydı yatamıyodum ağrıyordu su topları gibiydi sırtım boncuk boncuk düşündükçe tüylerim diken diken olur 😱 geçti ama izi kaldı
H_minsna Sumeyradem_06 Şükür geçti diyelim ozaman tekrarlanmasın kımse de olmasın zor gerçekten en çok hamıleyken kendımı düşünmedim tek düşündüğüm bebeğime zarar vericek mi diye sordum ilk doktora 😣
Muge0609 Blackcloud Her İkisine Neden Olan Virüs Aynıdır. Belirtileri Farklıdır. Her İkisinede Herpes Virüs Sebep Olur. Zona Sinir Ucu İltihabı Olarakta Geçer. Su çiçeeği Geçiren Kişilerde Bağışıklık sistemi Çöktüğü Zaman Zona Olarak Yeniden Ortaya. Çıkar. Ama Su çiçeği Hiç Geçirmemiş Kişide Direk su çieği olarak Görülür.
Blackcloud Muge0609 Zonanın bulaştığını duymadım, bulaşsaydı babamdan bizede bulaşırdı, herkeste farklı olabilirde tabiki.
Muge0609 gezentianne Lütfen bilmeden Konuşmayalım Zona İle Su çiçeğine Sebep olan virüs Aynıdır ve Bulaştırma Şekli Bile Aynıdır. Zona Su Çiçeği Geçirmiş kişilerde İmmün Sistem Çöktüğü zaman ve O Dönemde Strea Yapıldıysa Zona Olarak Ortaya Çıkar. Ve Su çiçeğine Bağışıklığj Olmayan Biriyle Karşılaşırsa Zonalı kişi O kişiyi su çiçeği Yapar. lütfen Birşeyler Yazarken Bilerek Yazalım
gezentianne Muge0609 Su çiçeği bulaşıcı ama zona değildir ☺️ Biri su dolu kese minik minik diğeri ise yara gibi stres anında ortaya cıkıyor
gezentianne Muge0609 Bilemden konuşmayın demişsiniz ama bir cok hastalıgın bakterisi aynıdır ☺️ Ama grip ve nezle de farklıdır, öyle olsa cogu hastalık aynı deriz, Su çiçeği ile zona apayrı hastalık
Muge0609 Blackcloud Zona Olan Bölgeye Dokunmakla Alakalı Birşey. Bende Zona Oldum ancak Elimdeydi Zona Ve Çalışamadım Hemşireyim Bende Bulaştırma Riskim Olduğu İçin. Sırtımda Bacağımda Yada Dokunulmayan Bölgemde Olsaydı Çalışırdım Ancak Herpes Virüs Buluşıcıdır ve Temasla Bulaşır. Diğer Kişilere Zona Olarak Geçmez Su Çiçeği Çıkarmamış Kişide Su Çiçeğine Sebep Olur. Su Çiçeği Geçirmemiş Kişiler İçin Bulaşıcıdır