Sermec H_minsna benım dedem yaşamıştı biraz agrılı bır hastalık dıye bılıyorum dedeminki öyle olmuştu 2 3 ay falan sürmüştü
Aslicrn H_minsna doktora göründünüzmü acaba ne dedi size bende zona oldumda bugun baya canımı sıktı doktor
Blackcloud H_minsna Zona ile su çiçeği farklı şeyler, zona genellikle ağrılı olur, sıkıntı, stres tetikler zonayı, zona tekrarlar fakat su çiçeği tekrarlamaz.
H_minsna Aslicrn Canım çok şükür geçti benim ilaç kullandım 5 gun izi kaldı ama tehlikeli durum yok son haftalarında yım çünkü ilk 3 ay tehlikeliymiş
Aslicrn H_minsna bende 37 haftalığım ya banada ilaç verdi kortizonlu krem ve uçuk kremi sen hangisini kullandn
H_minsna Aslicrn Canım uçuk kremı verdı bide 5 gunluk bi hap verdı geçti çok şükür ne gıbı korkuttu bu aylarda cocuga zararı yokmuş ki
Aslicrn H_minsna doğum olmadan geçmesi gerekirmiş geçmezse sütten bebeğe su çiçeği olarak bulaşır dedi😱
H_minsna Aslicrn Allah Allah hiç demedi böyle birşey korktum bende şimdi bılemedım ki bebege hiç Bi zararı yok dedıler benım geçti gibi izi kaldı ilacı bıraktım ama kreme devam edıyorum
tuba-ozdogan H_minsna evet benım yengem dogumunda zonaydı baya sıkıntı yasadı sezeryan oldu hatta dogum anında gecer dıe dogumdan aonrada baya hastanede kaldı yengem bebegı cıkarmıstık bız ama yengem sanırım bı 10 gun kadar daha hastanede kalmıstı asılerıda olmadıgı ıcın kucuk bebege gecmesı sıkıntılı oluyor tabıı bunolaya 10 sene oldu aımdıntedavı seklı nasıl bılmıorum. ilac felan cerıosa bence kullanın tedavısıne bakın
Aslicrn H_minsna senin geçmiş canım korkmana gerek yok doğumdan 5 gün önce en az geçmiş olması gerekiyomş kabuk bağladıysa geçmiştir zaten
Aslicrn H_minsna hayır benimde çok değil belimde var 3 cm falan komple bide karnımın altında oda 5 6 cm ancadır karnımdaki kabuk bağladı geçmek üzere de belimde ki yeni daha inşallah doğmadan geçer benimde geçmezse bebeğe ve anneye serum verilmeliymiş virüs olduğu için vucutta ben baya strese girdim o yüzden
H_minsna tuba-ozdogan 5 gun kullan dedı doktor bana 5 gun kullandım kremlere devam edıyorum ama bi tekrar doktora cıkayım ben
tuba-ozdogan H_minsna yengemı dogum esnasında fark ettıler normal dogum sırasında o yuzden agır atlattı sızın yeshıs konulmus tedavıde uygulanıyor aşlhınbıznıyle ıyılesırsınız onceden fark edılmesı ıyı olmus
Muge0609 gezentianne Lütfen bilmeden Konuşmayalım Zona İle Su çiçeğine Sebep olan virüs Aynıdır ve Bulaştırma Şekli Bile Aynıdır. Zona Su Çiçeği Geçirmiş kişilerde İmmün Sistem Çöktüğü zaman ve O Dönemde Strea Yapıldıysa Zona Olarak Ortaya Çıkar. Ve Su çiçeğine Bağışıklığj Olmayan Biriyle Karşılaşırsa Zonalı kişi O kişiyi su çiçeği Yapar. lütfen Birşeyler Yazarken Bilerek Yazalım
H_minsna Blackcloud Evet doktorum da demişti stresten oluyor genellikle diye uçuk şeklinde sağlık ocagıda su çiçeği gibi dedi
Aslicrn Blackcloud yanlış bilgi vermeyelim zona hastalığı su çiçeği virüsuyle aynıdır. Su çiçeği çıkarırsn vücudunda onun bağışıklığı olur stres vs yaptığın zamanda bu su çiçeğinin virüsu vucudunda bu şekilde ağrılı çıkar sinir ucu iltihabı diye geçer zona hastalığı bu şekilde olur hatta zona olan bi insanın su çiçeği geçirmemiş veya aşısını olmamış kişiye çok yaklaşmaması gerekir geçirmemiş kişiye su çiçeği olarak bulaşır.
Muge0609 Blackcloud Her İkisine Neden Olan Virüs Aynıdır. Belirtileri Farklıdır. Her İkisinede Herpes Virüs Sebep Olur. Zona Sinir Ucu İltihabı Olarakta Geçer. Su çiçeeği Geçiren Kişilerde Bağışıklık sistemi Çöktüğü Zaman Zona Olarak Yeniden Ortaya. Çıkar. Ama Su çiçeği Hiç Geçirmemiş Kişide Direk su çieği olarak Görülür.
Blackcloud H_minsna Dikkat et doktor krem vs. Verir muhtemelen fakat sinir sıkıntı stres yapmaman lazım tekrarlamasın.
H_minsna Aslicrn Ay 😣 benım sadece sırtımda cıktı yuvarlak şekilde doktor dedı sırttan başlar karına dogru ilerler dedi ben başta hemen farkettım acısına inşallah geçer canım ben bılmıyorum bunları bukadar ayrıntılı anlatmadı doktorum korkutmak istemedi galiba tedirgin olma strese girme dedi dogum dan 3 gun once dogum den 5 gun sonra vucudunda olmaması gerekıyor dedı inşallah geçer ikimizinde tamamen bebeklerımıze zarar vermez