Muge0609 Blackcloud Zona Olan Bölgeye Dokunmakla Alakalı Birşey. Bende Zona Oldum ancak Elimdeydi Zona Ve Çalışamadım Hemşireyim Bende Bulaştırma Riskim Olduğu İçin. Sırtımda Bacağımda Yada Dokunulmayan Bölgemde Olsaydı Çalışırdım Ancak Herpes Virüs Buluşıcıdır ve Temasla Bulaşır. Diğer Kişilere Zona Olarak Geçmez Su Çiçeği Çıkarmamış Kişide Su Çiçeğine Sebep Olur. Su Çiçeği Geçirmemiş Kişiler İçin Bulaşıcıdır
Cancuu Bende 20li haftalarımda geçirmiştim sadece uçuk kremi kullandım doktorumun yazdığı, 10günde geçti bende de izleri kaldı, çok ağrılı bi durum ve doktorum bebeğe bi zararı yok demişti
gezentianne Muge0609 Su çiçeği bulaşıcı ama zona değildir ☺️ Biri su dolu kese minik minik diğeri ise yara gibi stres anında ortaya cıkıyor
gezentianne Muge0609 Bilemden konuşmayın demişsiniz ama bir cok hastalıgın bakterisi aynıdır ☺️ Ama grip ve nezle de farklıdır, öyle olsa cogu hastalık aynı deriz, Su çiçeği ile zona apayrı hastalık
Blackcloud Aslicrn Bak üstteki yorumda arkadaş cevabını yazmış, her ikisine neden olan virüs aynıdır, grip ve nezle gibi vs vs. Diye anlatmış. Bildiğimi söyledim, yani yanlış bilgi verdiğim yok.
Sul-0619 Bende şuan öyleyim hamile olduğumu bilmiyordum zona geçirmeye başladım sonra hamile olduğumu öğrendim şuan 8+3 günlük kadın doğum doktorları riski olabilir diyorlar ama 4 tane enfeksiyon doktoru ile görüştüm kesin konuşuyor kar ilk zamanlar bebeğe zararı olmaz diye ama sen bu hastalığı doğuma yakın geçirmiş olsaydın o zaman sıkıntı olabilir di diyorlar benle aynı zamanlarda olan arkadaşlar oldu ise yazarlarsa sevinirim
Wonderwoman H_minsna şuan yaşıyorsanız o durumu size tavsiyem sakın ekşi şeyler yemeyin daha da azıyor .