Yenianneeee61 evt canm oglan. Benm dogumdan bi kac gun onceden gun icinde 3 4 kez belime agri vururdu. Bi gun aksam saatleri yine vurdu baya uzun surdu yarim saat falan. Snra gecti hafiflemisti. O gece eve gttik uyudu 1 de belimin agrisina uyandim. Geziniyorum falan hani yalanci sancidir die. Snra sklasmaya basladi ama sadce belim agriyor.geciyor 10 dk snra bdha sabaha kdr cekdim sanciyi.sklasinca canm baya ynmaya da basladi hani ben hala diyorum yalancidir belki.🤦♀️🙈 halbuki ztn son haftamtayim dogumdur demiorm.anneme braktrdim kendimi saat 9 du sabah esm ise gidicekdi.gtmim dedi git dedm bsi olursa ararm dedm.snra annmde kahvalti yapicam bi cayi icemedim 5 dk bi belime vuruo.cok hafof kasigimada vuruyo.annm dedi dogum belirtisi bele vurur erkek dedi.nyse dr aradm tarif ettm hersyi gel bekleme dedi. Hemen bi duş aldim abdst aldm duş açilma yaparmis sanci sklastirirmis die bilodum.zaten de ole olmustu dhada sklasmisti.5 dk danda az gelmeye basladi.hemen 11 bucukda gittim hastahne. Direkt muane oldum 6 cm acilma dedi.ebeler aferm sana nasi cekdin okdr saat sanciyi falan demislrrdi 🙈 yatirdi nst bagladi.o sklde sancimi cekdim.ayakta duramarim.belim cok agriodu. Son sancilar geldi bole sanki akiniyo gibi.ama halbuki ikinmiyordum.ebeye dedm hisi oluo kendi kendime ikiniorm dedm 🤣🙈 hemen ikinciye muane etti hadi doguma dedi.beni kucakladi ole kaldirdi cnki belim felaktti dogrulma dedi bebek ezilir fln dedi bebek gelio dedi.1 i 25 gece dogdu .39hafta3 gunluktu.🥰