Yenianneeee61 hastaneye gittiğimde 2 cm açıklığı vardı oğlum 35 haftalık dünyaya geldi maalesef zorunlu sezeryan oldum anne karnında suyu sınırda yedı diye suyum gelmiş ben anlamamışım birde çok sürekli idrara gidiyordum doktor hatta sık sık tüvelete gidiyomuydun dedi evet sık sık idrara çokıyprdum dedim meğer sem suyum muş idrar dediğimde kasılmam aşırıydı ve canımı çok acıtıyordu belden kasıklara sancı girince eşime dedim dayanamıyorum o sancıyla yürüyerek hastaneye gitmiştim evim kontrol olduğum hastaneye uzaktı öyle canım ihmal etme ne olur ne olmaz erkenden önlem alırlar öyle bir durumun varsa şuan 2. Hamileliğim herşeyi bildiğim yaşadığım için tecrübelendim