Yenianneeee61 39+3 günlük olduk dün geceden beri şiddetli kasılmasıyım var yani çocuk kendini karnım içinde bir köşeye topluyor karnım taş gibi oluyor Bu Doğum belirtisimi oluyor belindedir agrı var ama
ozlemagcaa Yenianneeee61 Bi takip et çocuk bir an toplanıp geri çekiliyorsa kasılman vardır sancı gibi olmasa da anlamazsın açılman olur bi git istersen
FRH65 Yenianneeee61 merhaba canm Allah bir nefeste kurtarsın benmde ilk doğumumda bebek sol üst tarafa toplanmıştı ve keskin ağrılar giriyordu sonra rahatlamıştım sıcak suya oturmuştum öyle geçmişti ortalama bir saat sonra doğum sancılarım gelmişti ☺️
Yenianneeee61 Alparslnbuss onu çok anlayamıyorum dün geceden beri öyle sürekli uyanıp durdum uyku esnasında olduğum dakikalara bakamadım ama bi adet agrısı yada herhangi birşey yok bel agrısı var birtek birde göğüsümün altı çok Batıyo gibi oluyor
Seymasezer Yenianneeee61 tarif ettiğin ağrıların TIPATIP aynısı bendede oluyor 29 haftalığım ama ben daha
Yenianneeee61 ozlemagcaa öyle yapıyor işte kendini toplayıp salıyor topladığı zamandada sanki kemikleri batıyor gibi
Yenianneeee61 FRH65 Benim dün geceden beri öyle ama bi sancı hissetmiyorum ya 😞 bir tek bel agrım var
ozlemagcaa Yenianneeee61 Banada öyle oluyor hep de sancı çıkıyor ama benim hissetmediğim sancılar yanı 100 lere kadar çıkıyor doktor sen agri olarak hissetmesen de açılma yapabilir demişti sende bi takip et yat soluna dinlen su iç bol bol geçmezse doktora git
Yenianneeee61 Alparslnbuss nasıl takip edicem ki canım ? Yada açılma daha çok olsun diye evde neler yaoabilirm yürüyüş yapamıyorum çünkü havalar soguk olunca 😞
FRH65 Yenianneeee61 canm sen bi git doktora göster istersen ne olur ne olmaz son günlerindir gelecek her türlü sen riske atma
Damla1995 Yenianneeee61 benim sancim belimden basladi.belden cektim sancimi. Bnce pzrtrsiye bekleme.ben 39+3 de dogum ypmistim. Hic blli olmaz. Erkek sancisi belden olurmus.
Seymasezer Yenianneeee61 pazartesi gidicem bezmialem hastanesine gidiyorum sabah 9 da randevum var bakalım bekliyorm
Meltemkskn Yenianneeee61 Aynn walla bide adet olacakmışım gibi agrılar başladı çatı agrım diz agrım resmen fabrika ayarlarım bozulmuş 😂😂
Burcu_asf Yenianneeee61 bende 36+3 haftalık hamileyim benim de son bi haftadır çoğaldı kasılmam saydım gün içinde 8 defa oldu kasılma bilmiyrm acaba doğum yaklaşıyor mu 🤔🤔 ben cumartesi günü gitcem inş hastaneye sende bi görün senin ki daha da ondeymis 😊