Erenveannesi Stok yapmayın aldığınız bez pişik yapabilir markayı değiştirmek isteyebilirsiniz tek tavsiyem bu 😊
Ftma_izmr Erenveannesi kimbilir kaç marka denicem doğru diyorsunuz pişik olma ihtimali de herzaman var
Ftma_izmr Gizem3410 1 numara bez için çok değil mi? işte bende alayım dursun diyorum ama kullanamadan büyürse üzülürüm
Gizem3410 Ftma_izmr toplamda 248 adet var ki yenidoğan cok fazla bez kullanıyor günde 5 6 yi buluyor belki daha fazla aya vurunca 2 ayda bitecek ayrıca prima 1 numara sleepy gibi kucuk değil daha genıs ve esnek
Busra5341 Ftma_izmr stok yapmadim canm cunku pisik olma ihtimaline karsi stok yapma dediler . Primapremium aldim 1 no 1paket duruma gore denicez gorcz bakalim
Busra5341 Ftma_izmr evet cnm 92li muhtemelen yararsa bir paket daha alrz snra ikiye gecerz ama bana herkes keske daha uygun biseyle baslasaydin dedi ne bileym ben pisik yapmyrmus diye onu aldim kizimin totosu yara olmasn dedim ama maddi acidan prima biraz zorluyormus 😄
Koalina Sleepy yeni doğan paketini aldım başkaca almadım Şuan için doğduktan sonra cildi kabul eder etmez ona göre alırım diye düşündüm stok yapmaya gerekte yok zaten
Ftma_izmr Koalina acemi olan ben fazlaca almış olabilirim ama deneyip göreceğim artık tabi aşırıya kaçmamakta fayda var
Sweetblonde88 Ftma_izmr 15 gün falan kullandım. 4 kilo dogdu ama oğlum. Yani beni kıstas almasanız daha iyi 😬
Busra5341 Ftma_izmr iste emiciligi yuksek oluyr ilerleyen zamanlarda digerinden iki kullancama bundan 1kullanrm dedim bende bakalm kullnap gorcez herkes memnunda zaten o agaclar dikili hep bide onlar diker 😀
Ftma_izmr Busra5341 bende öyle düşündüm açıkçası en iyisi olsun sağlam olsun diye, ama neyle başlarsan öyle gider diyorlar bez için sık sık marka değişmek te pişiğe sebepmiş, sağlık olsun artık babalarımız 1 se 2 çalışacaklar 😊
Ftma_izmr Gizem3410 evet günde 9,10 bulan bile varmış zaten 2 saatte bi değiştirsek tamam, primsin kalıbı geniş ozaman canım