Parfümlü olmasa en iyi koruyan bez Prima .ben oğlumda kullandım o zamanlar bu kadar bez çeşiti yoktu.şu anda Prima çok pahalı.başından beri aynı bezi kullanıp bir ara başkandır şey almıştım sanırım ileriki aylarda pişik yaptı.
tavsiyem çok almadan bi deneyin ne istiyorsanız içeriği en doğal olandan sonra baktınız iyi gidiyor hem aynı bezle devam edin derim.Ben bu kez sleepy aldım içeriği iyi ama denemedim bakalım bir paket var şimdilik.sorun çıkmazsa fiyatlar aynı bulunabilen bezlerden a 101 de bile gördüm.çabuk büyüyorlar beden olarak stok yapmak belki ileriki zamanlarda mantıklı.