Pcosaragmen Bizim de bugün kontrolümüz vardı ,32+6 yiz,2100 Gr 44 cm ,maasallahi var dedi ,kocayanakli kızım hiç durmadı net boyunca ,Dr bile şaşırdı hiç bu kadar hareketli net görmemiştim diye😊😊😍
Pcosaragmen Bizim de bugün kontrolümüz vardı ,32+6 yiz,2100 Gr 44 cm ,maasallahi var dedi ,kocayanakli kızım hiç durmadı net boyunca ,Dr bile şaşırdı hiç bu kadar hareketli net görmemiştim diye😊😊😍
minigimiz benimkuzum benim doktor 1850 tl dedi doğum için ama normal sancim olursa hangi durumda olursanız gelir mısınız dedim duruma bağlı dedi kesinlik bildirmedi bende bu yüzden devlet düşünüyorum yani ebe dogumumu yapacaksa neden para vereym yani
Mavi_ 34+3 haftalığım kilosu 2200 bebeğimin 🤷🏻♀️ Şehir hastanesinde yapacağım doğumumu basından beri şehir hastanesinde muayeneye kontrollere gidiyorum 🙏🏻 Memnunum doktorum dan 💕
Gulcin-n 32+4 üz pazartesiye randevumuz var bakalım hayırlısıyla . Gebelik şekerim var o yüzden dikkat ediyorum yediklerime birde benim ki hala dönmedi kızlar kafa yukarda sizinkiler nasıl doktorum muaynede dönmemiş olursa homeopatik bir ilaç vereceğim sana dedi heyecanlıyım🙏🏻
Sabirsizanne16 Gulcin-n benimki de dönmedi 33üm.ama dönmesi zaten son anda felan oluyor.bazen doğum başlayınca dönüyor.bu haftalarda normal bence.belki şekerin olduğu için 35te 36da felan doğum olacaktır senin.öyle mi?
Smraozn12 isimsizbebek bnde 33+4üm cnm benimde bugün 1tık daha sakin pazartesi ilk defa nst baglandm bebek kalp atısları cok yuksek cıktı sınırdaydı doktor yatış verdi 2gün kaldım cıktm serumdu ciğer geliştirici iğneydi fln bizi biraz sakınlestırdi sanırm hareket olarak
Sabirsizanne16 isimsizbebek ben de 33teyim.2 haftada 10 günde bir felan benimkine bir sakinlik geliyor.gece mışıl mışıl uyuyorum sonraki günler bi daha hep akrobasi karate😄 arada dinleniyorlar heralde.
Gulcin-n Sabirsizanne16 bilmiyorum ki yani sezeryan düşünmüyorum bir sorun çıkmazsa o yüzden o erken gelmediği müddetçe 35 ve 36da doğuramam:)