Bugün gittik 30+4 bebeğin dönmüş dedi ben kendim farkettim döndüğünü vajinamın üstünde bi baskı var çişim geldiğinde çok kötü oluyorum karnımın altında kıpır kıpırdı 1.700 olmuş kilosu suyunda iyi bebek kalp atışıda çok iyi dedi çok sevinerek döndüm eve 🙏🏻