Sinemcvk isimsizbebek valla beni butun gece uyutmadi desem yeridir kipir kipirdi bugun su ana kadar sakin buyuk ihtimalle yine gece baslicak 😀
Smraozn12 isimsizbebek bnde 33+4üm cnm benimde bugün 1tık daha sakin pazartesi ilk defa nst baglandm bebek kalp atısları cok yuksek cıktı sınırdaydı doktor yatış verdi 2gün kaldım cıktm serumdu ciğer geliştirici iğneydi fln bizi biraz sakınlestırdi sanırm hareket olarak
isimsizbebek Sinemcvk benimki geceleri sakin sağolsun akşamları coşuyor. Ama bugun de sakin nedense. Çalıştığım için geceleri beni uyutuyor sağolsun ama başka sebeplerle mutlaka uyanıyorum 😏
minigimiz Bizde 32+2 olduk bugün kontrolümüz vardı ilk nstye de girdik herşey çok iyi maşallah kilomuz 1800 dedi doktor az gibi geldi ama gayet güzel iyi dedi
Gezer27 minigimiz bende 32+4 1800 gramdı haftasına göre uyumlu demişti doktor ama banada az gelmişti kilosu
Mutluluk_ minigimiz benimde 32 hafta 4 günlükken bebeğimin kilosu 1860 gr dı gayet iyi herşey iyi dedi doktorum eşime baktı bana baktı doğuma kadar 3000 geçer dedi hayırla sağlıkla gelsin bebeklerimiz
Cisem-22 minigimiz benimde bugün randevum vardı 32 +0. 1850 gramlar ikiz benim daha fazla almalarını beklıyodum 2000 fln ama olmamışlar henüz
Baloglum93 Bugün muayene olduk 2200 kilosu boyu da 44 cm doğuma kadar 50 51 cm olur boyu kilosu da 3.5 oldu mu yeter bana :))
Sinemcvk isimsizbebek benimkide normal bi duzeni vardi benle uyur kalkardi ama su 1 haftador tepe taklak oldu bide artik yeri daraliyormus ya canim ondanda hareketlerinde sakinlik olurmus
Gezer27 minigimiz faydalı olan herşeyi yiyorum içiyorum bende ama kilo almaya elverişli olmayınca bebekler ne yapsakta olmuyor. Ama herşeyin başı sağlıklı olsunda kilo alır zmnla