Bende hem hüma da gönül erkan a hemde şehir hastanesinde venhar Ceyhan a gidiyorum ikisinden de çok memnunum. Venhar hanımı çok zor buldum şehir hastanesinde gitmediğim doktor kalmamıştı. Şuan 37+1 olduk. Doğumu da nasipse şehir hastanesinde yapıcam ama maddi yönden sıkışık olunca.