Meliha_nur Kızlar fakülte en iyisi çok doktor gezdim herkeze davranışlar farklı o yüzden en iyi memnun olduğum farma özdemir hoca 🙂 randevu zor alınıyo ancak ordaki bütün doktorlar iyi ben memnunum
Fdle mustafayasemin her gittiğim de verdi renkli ultrason özellikle yüzünü net yakaladığı zamanlar ben istemeden verdi ben sendikamdan dolayı 65 tl muayene ücreti ödüyorum ve 1400 tl doğum ücreti ödüycem canım normalde yanlış hatırlamıyorsam muayene 85 doğum 1800 diye biliyorum
Beybitooo 1dem Kıvanç’a gidiyorum bende çok iyi bir insan bence ona da bi git özele gecicem bende bırakamıyorum o kadar güzel ilgilenip anlatıyor ki 🥺
Deletedmom0096 Ecrin035 120 civarı galiba kontrolleri. Ama doğumu bilmiyorum. Kontrol parasını da biz indirimli muayene olduğumuz için tam bilemiyorum
1dem Beybitooo yaa ne güzel derya da bebeği falan gösteriyor diyordum ama en son göstermedi yattığımla kalktığım bir oldu 🤦
Fdle Tombulkelebek hizmet iş benim sendikam ama istersen ara sor belki anlaşması vardır canım seninki farklıysa