Serap0733 Halime_ ama muaynesi 145 oldu dogum ücretide 2585:) ama değer ben içim rahat ayrılıyorm detaylı ultrrasonumu da kızılayda yaptım ondan da çok memnun kaldım çok ilgili bir adam
Menekse123 1dem Sehir hastanesinde ben daha once kurtaj olmuştum we cok memmun kaldim hemsireler ve ebeler doktor felan iyiydi temizdi ondan yine orayi tercih edicem
Serap0733 Prensannesii38 canm kızılayı ara randevu al detaylı ultrasona sadece bi doktor bakıyormuş zaten ama kalkınca kagıda bakıp yine yollarım ismi 🥰
Halime_ Prensannesii38 kuzum ben ilk kızılaya sevda hanıma gittim ama pek memnun kalmadım sevda hanm için bilgili ama ilgisiz diyorlar ultrasona yatmamla kalkmam bir oldu 😂💁🏻♀️
Prensannesii38 Serap0733 cok tesekkur ederım bı arkadasıma daha sordum oda orda yaptırmıs baya baktı dıyo renksızmıs ama uzman mıs ıcım rahat gıdebılırım degılmı bıde tam olarak kacıncı haftaya alayım randevu suan 20 haftalıgız
Prensannesii38 Halime_ ayrıntılıya radyolojı bolumu bakıomus aradım bı arkadasım yaptrmıs renksız ultroson dıyo video foto vermıyormus ama ıyı baktı dıyo kafam karıstı dunyam hastanesi renklı varmıs ora yada kızılay arasında tercih yapıcam 🤷♀️
Serap0733 Prensannesii38 sorsana sen bana foto verdi ama video çeker mi ben hiç sormadım özel de bile söyleyınce veriyorlar
Serap0733 Prensannesii38 ben 21haftalıkken gitmiştim sanırım23ekadar zaman vardı öyle hatrlıyorm evt cok iyi çok ilgili her aldıgı ölçümleri her şeyi söylüyor içim rahat etmişti
Serap0733 Prensannesii38 ben içim rahat gttim cnku erciyesteki mehmet karahançer bütün hastalarını detaylı için oraya yönlendiriyormuş kötü olsa doktor yonlendirir mi
Serap0733 Prensannesii38 renkli verir mi vermez mi bilmiyorm benm için onlar onemli değil adam iyi mi iyi ben zaten kendi doktorumda renkli kagıt alıyor
Prensannesii38 Serap0733 cok tesekkur ederım ıcımı rahatlattınız gonul rahatlıgıyla randevu alabılırım Allahın ıznıyle 😌
Serap0733 Prensannesii38 al al randevunu hatta adam bana dedi ki kim yonlendirdi doktoru söyledim hep bize yolluyor mehmet hoca dedi zaten