sdnrkya Pnrbtr seni çok.iyi anlıyorum bende bi düşük bi kimyasal yaşadım umitlenmemek en iyisi sonra atlatmak çok zor oluyo rabbim hayirli güzel haberler almanı nasip etsin
Pnrbtr Burcudgnn Aysenuryk Hapyannecik Tgcycl sdnrkya Haticesultan Kvsryld sdnrkya Haticesultan Gulanelis Deletedmom00170 Umtays1620 kızlar dayanamadım kan verdim. Sonuç 34 çıktı. Adetime 3 gün var. Dualarınıza muhtacım. Lütfen bu sefer sağlıklı bir gebelik olsun. Şimdiden Allah razı olsun hepinizden. Allah hiçbirimizi evlat kokusundan mahrum bırakmasın.
Haticesultan Pnrbtr amin canım rabbin gönlüne göre versin içini ferah tut :) herşey güzel olacak allahın izni ile
Hapyannecik Pnrbtr ailemize bi fasulye daha gelcek insallah pazartesi günü tekrar dene bi test alip sonra kan ver merak ederiz biz bizide etiketle 😂😂🙏🙏 Allah mm bu duyguyu sana tattirsin insallah
Pnrbtr Hapyannecik inşallah gelir o fasulye canım. Yolunu gözlemekten bir hal olduk. Allahım bu sefer nasip etsin bana ve isteyen herkese
Pnrbtr Gulanelis inşallah canım. Ben bu testi bu şekilde görmeyi çok yaşadım ama sonrasında kimyasal olduğunu öğrendim. İnşallah tutunur da yavrucağım beni de mutlu eder
Hapyannecik Pnrbtr dört yillik evliyim dört yıl boyunca benim de olmadi artik tedavi görürüz felan diye dusunuyoduk Rabbim bianda nasip etti yiyecek nasibi varsa geliyolar iste dünyaya umudunu kaybetme elbet bi zamanı vardır onunda
Hapyannecik Pnrbtr amin insallah cok mesekatli bisi ama bi o kadar da güzel bisi karnının icinde bi.beyin bi kalp yasio yani guzel haberlerini bekliyorum dua edicem senin icin