Pnrbtr Burcudgnn Aysenuryk Hapyannecik Tgcycl sdnrkya Haticesultan Kvsryld sdnrkya Haticesultan Gulanelis Deletedmom00170 Umtays1620 kızlar dayanamadım kan verdim. Sonuç 34 çıktı. Adetime 3 gün var. Dualarınıza muhtacım. Lütfen bu sefer sağlıklı bir gebelik olsun. Şimdiden Allah razı olsun hepinizden. Allah hiçbirimizi evlat kokusundan mahrum bırakmasın.
Deletedmom00170 Pnrbtr hayırlı olsun kuzum benim Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah
sdnrkya Pnrbtr yaaa çok sevindim hadi ınsallah sağlıkla gelişir sağlıkla kucağına alırsın gözün aydın canım benim 😍
Pnrbtr Gulanelis var evet de benim değer yükselmeyip kimyasal oluyor 2 kez öle oldu. Korkuyorum biraz
Burcudgnn Pnrbtr canım benm değerim 13 dü adetime 5 gün vardı korkuyoeum bende yükselmiyo değerim senin nasıl olmıstı kimyasallların anlatırmsn 😞 adetmi görmüştün
Pnrbtr Misrizeli instagramda birgebengünlüğü’nden ovülasyon testi almıştım. İçinde gebelik testi de vardı. Onun kuzum markası innovita olabilir çünkü ovülasyon testlerinin öyle.
Pnrbtr Burcudgnn Burcudgnn canım değerim ikisinde de ilk 17 bişe çıkmıştı. İlki 35 oldu sonradan düşmeye başladı 3-4 gün sonra da adetim geldi. İkisincisi 17 den direkt 10 a düştü 2 gün sonra da adetim gelmişti. Ne zaman yaptırdın testi 2 gün arayla tekrarla
Burcudgnn Pnrbtr adet gördükten sonra kimyasal oldugunu anlıyosun yani csnm peki baska işlem gerekiyo mu kürtaj felan
Pnrbtr Burcudgnn canım sen kimyasal geçirdiğini nerden anladın? Kürtaja gerek kalmıyor adetle atıyorsun.
Hapyannecik Canim insallah bu sefer olcak lutfen kendini koru olur mu Dualarim seninle Allah mm gönlüne göre versin insallah 😇
Haticesultan Pnrbtr bilmiyorum bencede bu sefer oldu canim bende böyle hissediyorum rabbim insallah gönlüne göre versin:)cok sevindim