merhaba bende istanbuldayım, a hastanesi jale hanıma gidiyorum henüz yeniyim. kendisi gayet ilgili, tansiyonumu ölçmedi ama sordu, bir problem var mıydı diye. götürdüğüm kan sonuçlarına baktı kendi yorumunu yaptı, benimde pıhtılaşma hastalığım var, itp tanılıyım. bana kalırsa sorması gereken çoğu soruyu sordu. ben hem devlete hem özele gidenlerdenim. tahlillerimi genelde devlette yaptırıyorum. 14. haftadayım. devletinde güzel yönleri var özelinde. tavsiye ederim sizinde böyle yapmanızı. hem 2 doktor fikri içinizi daha çok rahatlatır. a hastanesi için muayene ücreti yanlış hatırlamıyorsam 60₺.