Nevink bende özele gidiyordum benim doktorumda iyi ilgili gibi geliyordu bana çünkü tecrübem yok yani sonra ne tansiyon ne kan hiç bişeyimi takip etmedi doktorum.. sonra başka bi hastanenin aciline gittim sağ taraftaki ağrımdan dolayı sağ böbreğimde genişleme olduğunu aşırı derece kansız olduğumu falan öğrendim direk yatış verdiler doktorum aslında hiç bişeyimi kontrol edipte ilgilenmemiş