Ben tahlillerimi sağlık ocağında yaptırıyorum doktor buraya boşa para vermene gerek yok diyor. Senin yerinde olsam direk yeni doktor araştırmasına başlardım. Hatta hastaneden çıkmadan önce doktora şikayet eder paramı da geri isterdim. Öncesinde başka doktora gidip gitmemen normalde gittiğin doktorunu ilgilendirmez. Muayene parasını ödediysen her şeyine bakmak zorunda. Bazen bu doktorlar kendilerini ne zannediyolar anlamıyorum🤬 nöbetçi doktora geldin bana da geldin gerek yok iki ödeme yapmana git paranı geri al deseydi madem🤬