Milena20 Ne güzel işte çok şanslısınız benim 8.haftada başladı bulantılar çok kötüydü su bile içsem kusuyordum bir buçuk ay cektim 17 haftalığım bulantılardan kurtuldum çok şükür hamileliğin en kötü yanı bulantılar bence gitsin o günler gelmesin bir daha hatta eşimin kokusundan bile rahatsız olup kusmustum herseyde tiksinmiştim başladı mı bitmiyor bulantılar 😂🤰🏼