duygusm Milena20 hatırladığım kadarıyla 16’ya kadar yoğun yaşadım, 20 haftaya geldiğimde baya ferahlamıştım.
Milena20 Ecrinbzkrt inşallah canım böyle sakin geçer hepimizin hamileliği sağlıkla kucağımıza alırız bebişleri 🌸
Milena20 41esra iyi bişey inşallah hep böyle sakin geçer 🤗 olursa da bebişler için katlanırız ne yapalım 🌸
civcivimmm Milena20 benim kanamam oldu bide 5+2 de haliyle ekstradan şüpheleniyom hatta okadar ki eşim geçen gün şey dedi hamilemisin sen ya dedi ciddi ciddi hamile olduğumu biliyo kanamamda oldu ya o derece inanamıyo şimdi dalga konusu oldu durup durup birbirimize hamilemisinn diye soruyoz 😀
Milena20 Karadenizf inşallah allah size de sağlıkla bebişinizi kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah bundan sonra daha sakin bi hamilelik geçirirsiniz 🌸🙏🤗
Rum Ftszgn cinsiyet nedir. Rahat hamilelik geçiren ler de erkek oluyomus. Benimde hiç olmadi m.ediyorjm cinsiyeti de
zntrkn Milena20 valla en başta ben çok sık gidiyordum zaten cinsiyet belli olduktan sonra inanabiliyorsun 😅
Aysgl_trl_trn Benimde hiç bulantım olmadı çok şükür 🤲☺️ 27. Haftadayım. Bel ve sırt ağrısı dışında Allaha şükür rahat Bi hamilelik geçiriyorum diyebilirim.
leyla25 Milena20 daha çok erken benim 7.haftada başlamıştı Allahım sonra artarak devam etti mahvoldum şimdi ilaçla duruyorum. Bugünlerinizin kıymetini bilin :)
K16O26 7.haftaya kadar yoktu suan 9+4 deyiz ve bulantidan duramiyorum diyebilirim umarim sizin hic olmz kiymetini bilin o gunlerin :)
Susu1303 Milena20 canım 17+6 haftamdayım hamileligimi şanslı gecirenlerdenim ne mide bulantısı ne kusma nede baska bi belirti yaşamadım bu zamana kadar cok şükür, sadece arada mide yanmalarım oldu ara sıra o kadar cok şükür iyiyim 🙏🏻☺
Ado Milena20 canm ben 37+2 haftalık hamileyim bi kere bile midem bulanmafı kusmadım kişiden kişiye değişir mide bulantısı olup olmaması normal
Busimss Milena20 ben 12 haftalığım göğüs hassasiyeti ve damarlaşması dışında hiç bir belirtim yok en başından beri ☺️ Normal yani.
Laley Milena20 normal ben oğluma hamileyken hiç bulantim olmadi kızıma hamileyken çok oldu smdi yine hamileym çok bulantım var oysa Bebek kız mis ondan MS 😀