mervebkb Milena20 Benim de ilk hamileliğim, 8. haftadan itibaren bulantılar başladı. Havaların da etkisi var bence benim başlangıcı yaza denk geldiği için daha çok mide bulantım oluyordu, normaldir yani 😊