Sedadncr teşekkür ederim 😚 benim canım çok tatlıdır sizin gibi sondadan karnıma bastırmalarından falan çok korkuyordum takılırkeh uyuşuk olduğum için hissetmedim bacaklarımı hissetmeye başlayınca sondayı çıkarmaya geldiler ben hemşureye uzun sürcek mi çok acıcak mı napcaksınız derken hemşire yok yok diyordu aniden çekiverdi hiç bişi anlamadım hatta annim güldü bu kadar kolay mıymış bunu çıkarması dedi 😀 karnıma da bastırmadılar benim hemşireler sürekli gelip kanamamı kontrol ettiler kanaman iyi dediler ama başka bi hastanede doğum yapan arkadaşıma bastırmışlar sanırım hastaneden hastaneye değişiyor..Sütümde ilk gün sarı sıvı geldi hemen bebeğimi emzirttiler ama sütümün tam oyarak gelmesi 3. Gün oldu..ben korktum duşa girmedim doktorunuz izin verirse hastaneden gelunce hemen bi duşa girin sütüm duştan sonra geldi..Sağ salim kavuşun yavrunuza inşallah 🙏