Kubrakocerr sürekli emzirdim hastane mama verdirtmedi ama sütüm olmadığı için bebeğim hep ağlıyordu 2.gün mama verdim o gün ağlamayı bıraktı..sağlık ocağında falan vermeyin mamaya alıştırmayın demişti ebe ama 2 gün bas bas bağırdı yavrum şimdiki aklım olsa aç olduğunu anladığım an verirdim 3.gün sütüm geldi mama vermedim bi daha..sağlık ocakları mamaya biberona emziğe falan sıcak bakmıyorlar sizde biliyorsunuzdur..tabi sizin tercihiniz sizin bebeğiniz ben böyle yapın demiyorum kesinlikle doktorlardan falan bilgi alabilirsiniz ben sadece yaşadığımı anlattım 😊 tabi belki bebeklede alakalıdır mama verdim ama bebeğim memeyi reddetmedi her bebek aynı olur mu bilemiyorum