elif41asel önce damar yolu açılıyor tabiki çok hayecanlı gergin ve birçok garip dygu içinde oluyorsunuz..amileyathaneye girdiğimde en çok iğneden ve ilk karnım kesilirken hissetmekten korkuyordum ame iğne hiç korkulçak bişu değilmiş daha nolduğunu anlamadan bitiyor tabi ben araştırmıştım ordanda diyorlar ame bilgim vardı o yüzden kambur şekilde durdum bi hemşure omuzlarımdan tuttu ani hareket etmememi söylediler aşağı baktım ve hiç başımı kıpırdatladım..garip bi şekilde bacaklarımda karıncalanma başladı hisler yok olmeye başladı hemen 2 hemşire gelip bacaklarımı kıvırdılar sondayı taktılar hiç acı hissetmedim zaten an an bilgi verdiler bana..sonra yatırdılar beni hiç acı hissetmiceksin sadece dokunuşları hissetceksin ama anneler korkudan onu acı sanıyorlar uyuşmadım diye bağırıyorlar dedi uyuşmasan dayanamazsın acıdan bayılırsın onlar dokunuş dediler gerçektende öyleydi 10 dk bile olmedan bi sarsıntı hissettim bebeğin çıkıyo dediler hangi ara kestiler anlamamıştım bile sonrasındada bebeğimin ağlaması yanıma getirmeleri..sonrasında bebeği giydirmeye götürüyolar ve sizin işlemleriniz devam ediyor bebek çıktığı için rahatça ağrı kesici takviyesi falan yapabiliyorlar sonrasında odamıza çıktık uyuşukluk geçince biraz ağrılarınız oluyor doğal olarek çok deyanılmıcak gibi oluncada ağrı kesici yapıyorlar 1 2 gün biraz ağrı oluyor ama 1 hafta sonra eski halinize dönüyorsunuz..soruyu genel sorduğunuz için biraz uzun oydu kusura bakmayın 😊