Canım bende 22 haftalık hamileyim bi kzım var 5 yasında sonra kurtaj olmak zorunda kaldım kalbi atmadı suan hamileyim 20 haftalıkken kalpte parlaklık var dedi özel hstnedeki doktorum, down sendrom riskini bi tıl yukseltıyor dedi cok uzuldum kafama taktım perinatolojıye gittim bu arada ikili testim de cok temizdi yasım da 26 sonrasında tum organları normal iyi sadece kalpte parlaklık var ama bu zatne olablıyor ce 30, haftada yada dpgumdan sonra gecıyor yuksek ihtimalle dedi amnıyosentez yaptırablırsn kesinlik icin dediler yaptırmadık riski var cnku yukardada bi arkadssın yorumunu okudum amnıyosentezde %100 engelli demişler ve dogmuş sapasağlam hayat bizim sınavımız olacagı varsa testler temiz çıkar olur olacagı yoksa istedkleri kadar kesin konuşsunlat Allah ne derse odur ve biz hep şükretmeliyiz bende dua istiyorum burdan arkadaslarımızdan saglıkla alalım bebeklerimizi kucaklarımıza umarım inşaAllah sizde saglıkla alırsınız bebeginiz kucagnza ve butun anneler ❤️ Sıkmayın canınızı bende hep dua edıyorum en iyi tedavi yöntemi sizin icinde edecegm