Merhaba arkadaşlar 21 haftalık hamileyim yaptırmış olduğum 4 tarama testi te %67 down sendromlu çıktı 2 günüdür dünyam başıma yıkıldı şimdi ise anne karnından sıvı alınıp tekrar test yapmamız gerekiyormuş ne yapıcam şaşırdım özel hastane ye gidiyordum yarın için devlet hastanesine randevu aldım acaba bakarlar mı bana daha hiç devlet hastanesine gitmedim.. Benim gibi böyle bişeyle karşılaşan anne adayları varmı siz ne yaptınız kafam durdu resmen uykularım kaçtı ne yapıcamı bilmiyorum