Esra_3929 bebeğime 16 haftalıkken 4 Lü taramada özel hastahane de kalpte parlaklık beyin kemiği dışında kist ve bir böbreğinde büyüme var denildi. Sonra devlet hastahanesinde 3 ayrı dr a gösterdim bunlar down sendromunun 18 belirtisinden 3 tanesiymiş ağlamaktan helak oldum . Sonra tüm dr lar bunlar sadece bir risk söylemeleri gerektiğini de eklediler . 22. Haftada renkli ultrasonda kesinleşeceğini söylediler . Keseden sıvı alalım dediler bu işlem de sağlıklı bebeği bile tehlikeye atabiliyor bide anneyi kan alma işlemi de 2,500 TL filan yabancı Ülkeye gidiyor diyelim ki hastalıklı çıktı bu benim fikrim herşeyi oluşmuş bebeğime kıyamam diyelim sağlıklı doğdu düştü engelli oldu öldürecek miyim asla . Allah dedim verdiyse haşa canını almak bana düşmez .. 22. Hafta geldi çattı Medipol üniversite hastahanesinde perinatoloji profesörüne gittim . Riskli gebeliklere bu bölüm bakıyor . Burun kemiğinden böbreğine ensesine kalbine herşeyine 2 saat boyunca baktı inceledi %99 sağlıklı dedi . Organlar büyüme aşamasındayken böyle şeyler olur dedi . Şu an 34+6 yız . Nasipse bir kaç haftamız var . Her ay kontrole iki ayrı dr a gidiyorum hem özel hem devlet çok şükür sorun yok .. rabbim herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin . Üzülme oda karnında kasılıyor üzülüyor .