Nehir66 asli_tpbg Mrba canım 😍😍 21+6 haftalık olduk biz😍😍kızım olacak 😍Yozgattan yazıyorum 😍sanırım bebeğim boğa Burcu ♉️ olacak🤰🤰👶👼🏻👼🏻😍 çok iyi oldu kendimi çok şükür çok güzel geçiyor hamileliğim 😍😍sende nasıl geçiyor canım 😆😆
asli_tpbg Nehir66 benimki de gayet rahat geçiyor canım bogaysa dikkatli ol inat mi inat yaramaz mi yaramaz bi afacan geliyor ben de oglusumu bekliyorum 😍😍
Nehir66 asli_tpbg biraz öyle olacak galiba benim kızım😍😍😆😆Ay kuzum inş sağlıklı bir şekilde oğluşunu kucağına alırsın 😍😍
asli_tpbg Elifcek evet çoğul gebelikler erken olur canım Rabbim kolaylık versin bir nefeste kurtul İnşAllah ☺