asli_tpbg Merhaba hamiş annelerrrrr. Kaç haftasınız, nerden yazıyorsunuz, Bebis kız mı erkek mi veeee bebişler sizce hangi burç olacaklar 😍😍
Mentuglale asli_tpbg 18+3 üz Mayıs sonu hazıran başı galiba 😂😂 ogluşum olacak inşallah 💙👶🏻 Allah herkesin kucağına sag saglim saglıklıca almayı nasip etsin olmayanlara da en kısa zamanda versin inşallah 💙💙🥰👪
SedefUygun asli_tpbg 22+4 olduk prensesimle 🤰🏻 Bir boğa burcu olacak sanırım kendisi hayırlısıı 🤪😇😍☺️😂
asli_tpbg Zeyno_ maşAllah 😍 orası da bizim memleket sayılır ben normalde adana lıyım. Orda da halamlar oturuyorlar sürekli gidip geliyoruz ☺
Elifcek Cekuu06 bizde 16 haftalığız Nusaybin’deyiz 🥰 benimkiler ikiz o yüzden Mayıs sonu gibi doğum olabilirmiş normalde haziranda bekliyorduk
Hdy Mrblar bizde adanadan 21 olduk bugün ☺️ Bebegim pek nazlı bir türlü net göremedik ama buyuk ihtimalle erkek dedi doktorumuz inşallah detaylı ultrsonda tam net olarak belli olur ☺️
asli_tpbg Hdy amin canım İnşAllah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım :) ben de adanalıyım bu arada ama artvinde yaşıyorum 💜
Rahmeli58 SedefUygun benimde kizim olacak bizde 22+5 hersey yolunda cok sukur hareketlerini 16+ de hissetmeye basladim 4. Bebegim diger 3 erkek☺️
asli_tpbg Elifcek evet çoğul gebelikler erken olur canım Rabbim kolaylık versin bir nefeste kurtul İnşAllah ☺
Cekuu06 Elifcek biraz geç gördüm ama. Rabbim hayırlıca kucağına almayı nasip etsin. Bende çok istemiştim ikiz olsun. Hayırlısı böyleymiş. 🥰
Drykmsl 20+2 olduk ikizlerim le. 1kızım 1 oglum olucak inş. Boga burcu erken gelirlerse koç olucak lar sanırım 🤗