Damla35 Bu arada cevaplarınız için çok teşekkürler 7+4 gunluk hamileyim kanama,troid yüksekliği vs.. sıkıntılı geciyor süreç. O yüzden bastan iyi bir doktor bulup onda devam etmek istiyorum. Suan bir oraya gidiyorum bir buraya herseferınde surecı bastan anlatmak zorunda kalıyorum pek sağlıklı olmuyor