Almilanur İstanbulda yaşıyorum ama eşimin işi nedeniyle 1 ay sonra ankara ya yerlesecegiz devlette önerebileceginiz bi hastane varmı burda hep özele gidiyodum ama orda devleti düşünüyorum
Cesurizmir Almilanur Yenimahalle Devlet hastanesini bi düşünün derim. Büyük ve temiz yenidoğan ünitesi var. Ben oraya gitmiyorum ama baya araştırmıştım
Tnrklc12 Almilanur bende Etimesgutdayım etimede gidiyorum doktorum da Ahmet cingi çok memnunum tavsiye ederim
OlgaArslan Almilanur her devlet almaz canım bi etlik zübeyde bide zekai tahir burak alır. Bide özeller alır ama arayıp sorabilirsiniz de hastanelere daha net bilginiz olur
OlgaArslan Almilanur evet canım belli bi haftadan sonra almıyo devlet sadece yazdığım o iki devlet hastanesi alıyo o da sadece doğum üzerine olduğu için alıyo canım. Ama yine de isterseniz dediğim gibi araştırın kaçıncı haftadan sonra almıyolar onları bilmiyorum canım
Ozlemtem Songul canım gatanın belli bir haftadan sonra almama gibi durumu var mı bilgin var mıdır? Bir de doktor tavsiyesinde bulunabilir misin gata için?
Sakvsr bulutunannesi canım dün ben ilaç kullanım raporu için gittim hatice ışık dı sanırım çok güzel ilgilendi muayene etti güzel görüntüler verdi çok memnun kaldım bi araştır derim
Cesurizmir bulutunannesi ben gidiyorum aysun özen Okay a ve memnunum. Ücretlerde iyi. Koruya gidiyordum verdiğim paranın karşılığı değildi kesinlikle.
bulutunannesi Sakvsr bende ona gittim. Memnun kaldım aslında ama hastane hakkında genel bir görüş merak ediyorum
Damla35 Lokman hekim akay / sibel orçan ı öneririrm. 3 yıllık doktorum. Daha önce polip ameliyatımı yaptı, sayesinde hamile kaldım. Şimdi 36 haftalık hamileyim. Fiyatlar da özel hastane için uygun
Smyy06 Damla35 Bizimde tanıdık bir doktor Akayı sibel hanımı önerdi.haftaya randevu almayı düşünüyorum ama nasıldır hastane ve sibel hanım bilemiyorum. Siz memnunmuşsunuz sevindim öneriyor musunuz. Bugun aradıgımda dogum paketi 5500 dendi bana.dogum paketi daha mı mantıklı sizce kararsızım
Damla35 Almilanur ben doğum paketi aldım hamile olduğumu duyduğum an. Gebelik sürecinde ve doğumdaki herşey dahil 4800
SaziyeTml Smyy06 yanlış hatırlamıyorsam lokman hekim de doğum paketi almayınca fiyat pek değişmiyordu, 4000 gbi bi rakam söylemişlerdi. Fiyatı tam hatırlamıyorum , siz arayıp sorarsınız. Ben oyüzden paket seçmiştim
Damla35 Smyy06 Smyy06 şimdi şöyle birşey var ki ; ben 9 aylık gebeyim ve yılbaşından önce ağustosta paket aldım. Yeni yılda muhtemelen zam gelmiştir
Damla35 Smyy06 her koşulda öneriyorum. Sayesinde hamile kaldım. Hamilelik öncesi de operasyon yaptı kendisi bana. Her ay gebelerine eğitim verir vs. Bunlar hep artı benim için