Pembe sami ulus devlet hastanesi yazın internete üç binası var. Hoca üçünde de oluyor randevu alırken ben hep sami ulusu seçiyorum. Doğuma da oraya gideceğim çünkü özelden devlete geçtiği için her şey çok güzel 😇 bu bina beştepede adı turgut özal binası. Ama aklınızda bulunsun çok küçük bir ihtimal bina büyük olmadığı için olur da yer olmazsa zekai tahire gideceğim.