Slna ay o da abartmış ama benim 1 gün mü ne gecikmişti (bir kaybım var) kanda beta değerim 900lerdeydi idrarda da hemen çıkmıştı. 1 gün geçmesi yeterli oluyor bence - ki ben doktora 1 hafta sonra gittiğim zaman anca 4 4.5 haftalık olmuştu kese yeni oluşmaya başlamıştı doktor bana geç döllenme demekki demişti..