bilaloguzunannesi Mrvsln54 ben ucuz testte öğrendim miratech ismi 5 tllik olandan adetime 4 gün kala öğrendim 😊rabbim hayırlı haberler vermeyi nasip etsin 🌸
Mrvsln54 bilaloguzunannesi benimde dün 4 gün vardı yaptım bende laboquick ucuz testi ile ama çıkmadı..
bilaloguzunannesi Mrvsln54 bilmiyorum bazen geç döllenme oluyormuş birde folik asit kullanıyor musun doktorlar 3 ay öncesinden icmenizi tavsiye ediyor ben 1 ay kullandım hamile olduğumu öğrendim 😊 rabbim sizede nasip etsin inşAllah tek vakitte hayırlısı ile
Mrvsln54 bilaloguzunannesi ben eylül ayında bir kayıp yaşadım ondan 3 ay öncede kullanmaya başladım. Kürtajdan sonra 1 ay psikolojim kötüydü zaten anca başkayabildim ama 2 aydır düzenli kullanıyorum tekrardan. Hayırlısı olsun
bilaloguzunannesi Mrvsln54 Rabbim en hayırlısını nasip etsin inşAllah güzel haberler alırsınız tez vakitte dua edicem❤
Mrvsln54 Tugce1803 aaa çok üzüldüm. Ben olmadım ama ağrım var sökülücem de sökülemiyorum gibi. Hatta benimde aklımdan sen geçtin 1 2 saate yazarım heralde diye 😣