Ben adetim gecikmiş olmasina rağmen test yaptım çıkmadı. Sabahı hastaneye gittim kan verdim kanda çıktı ama daha çok yeni olduğ için testte çıkmamış yani geç döllenmeden dolayı oyüzden gecikince yapmak hatta direk kan vermek en iyisi canım Rabbim gönlüne göre versin canını sıkma 😊