Kızlar bende en son 21 Kasım da adet oldum Aralık’ta olmadım adetimin gecikmesinden 11 gün geçti yaptım pozitif fakat devlet hastanesine gittim ilk hamileliğim fazla ilgilenmedi kese görünüyor ama çok ufak dedi tahmini 4 4.5 haftalık dedi ama sol kasığım da inanılmaz ağrı var bir sonra ki randevum da inşallah görünür bebiş görüşlerinizi alabilir miyim 💁♀️