SERNUR Banada Aynı Şeyleri söylediler Devlet Hastanesinde Kese Falan Yok Muhtemelende Oluşmucak Dediler cuma Günü Söylemişti Böyle Pazartesi özel Hastaneue Gittim Ve Abdomenden yani karından Görünmeceğini Biliyodum Vajinal Baktırdım Kesede Bebekte Var Çok Yakınlaştırınca Görebildim Bebeği Bir sıkıntı yok Dedi şuan 12 Haftalığım Hiç sıkma Canını Devlet Hastanesindeki Hekime Bıraksam Bana Direk Pazartesi Gel olmadı Kürtaj Yaparız Demişti Benim Kanamam Yoktu. ancak Dayanılamayacak Bir Kasık Ağrısı Vardı Oluşmucak Muhtemelen Diyip 3 Günüm Zehir Oldu Resmen. Şimdi Sapa Sağlam Bebişim. Seninle Aynı Haftalarda Başıma Geldi Bu olay 4+4 Düm Bunu Yaşadığımda Gebeliğimide Regliden 3 Gün Önce Öğrenmiştim