SERNUR Ayni şey benimde başıma geldi canim. Ben son adetime göre 6 haftalık hamileydim. Ama hiç doktora gitmemiştim gidince hem kalp atisinida alırım diye düşündüm ona gore randevu aldim. Ama randevuma 3 gün kala dediğin gibi kahverengi lekelenme vurdu bana hafif pembemsi bi leke vurdu ama ikisinide birer kez gordum. Bende daha once düşük yaptığım icin kalktım acile gittim. Kan tahlili alındı bekledim sonuç cikti ve ben 4 gün önce sağlık ocağında tahlil verdiğimde 2700 çıkan sonuç acilde 1300 kusur çıktı. Bende dedim böyle böyle benim son değerim bu şekildeydi diye sonra beni Ultrasyon aldılar bisey görünmüyo dediler. Üste kadin doğum doktoruna çıkardılar. Doktor aldi bu sefer Ultrasyon oda aynısını söyledi kese yok dedi. Bende hani benim boyle bi durumum var Dedim 4 gun once bu çikan değer suan bu sekilde diye doktor bana o zaman düşük yapiyosun dedi cikti gitti. O kadar psikolojim bozulduko ayni senin gibi girdim odaya surekli bakıyorum dış gebelik ve kimyasal yaziyo videolar izledim felan ama kimyasalda adet goruyomussun bu sefer dış gebelik olmasından korktum çünkü ne kanamam vardi ne baska bisey bana 2 gun sonra kan ver değiştiler acildekiler neyse kalktim gözlerim kan çanağı gittim saglik ocağına 2 gun sonra burda bana değerimin 150.000 bin olduğunu söylediler bende boyle bisey nasil olur ben daha 2 gun once boyle bi sorun yaşadım dedim ve değerim 1300 çıkmıştı dedim. Doktor sonadet tarihimi sordu ve burda çıkan sonuç senin suanki haftansa uyumlu dedi tabi ben gene ağlıyorum çünkü dış gebelikte ayarsız bir artış olduğunu dinlemistim izlediğim videolardan. O aksam girdim dusumu aldim vücudumu temizledim. En kötü ihtimal yani dış gebelik ve beni muhtemelen ameliyat edicekler diye randevuma gittim. Ama elim ayağım titriyor. Doktor aldi beni Ultrasyon ve keseyi gördüğünü söyledi ben nasil ağlıyorum ama bana böyle dediler felan diye anlatiyorumda bi yandan en son şuan kalp atışı görmüyorum ama musade edersen alttan bakim varsa görürüz dedi. Izin verdim ve kalp atisinida duydum. Ama bunlara rağmen düzgün sevinemedim bile 🙄 simdi Allahima şükür 13 haftalık olduk. Biraz uzun oldu ama bence dua et ben o gece Allahim hakkımda hayirlisi neyse bana onu ver diyip randevuya gittim ama ben en kötüsüne kendimi odaklamama rağmen guzel sonuc aldim dilerim Rabbimden sende guzel haberler alirsin insAllah 🙏🙏 bol dua ve sabir stres sıkıntı yapma inan kendine yapiyosun çünkü 🙏🙏