Kızlar 5+4 de doktora gittim ve kese görünmedi akşama hafif kahverengi lekenmem oldu acile gittik sabah göremedigi keseyi akşam gördüm ama şekli bozuk gibi dedi bhcg 4807 Di artışların düzenli pazartesi günü tekrar gel bakalım dedi. Dış gebelik yok artışların normal dedi Kan uyuşmazlgı var bizde iki kaybım oldu ikisinde de igmemi oldum bunda da oldum igmemi böyle olan keseyi görülmeyen daha sonradan gören varmı lütfen bilgisi olan varsa yazsın