Kızlar 2 ay önce doğum kontrol hapı kullanırken hamile kalmışım ve düşük yaptım. Bu ay da düzenli ilişki ve yakı yaptım. Agdetten 6 gün geçti gelen giden yok. Belirti olarak,gaz sancısı, kasıkta kramplar, gündüz ayagım buz gibi akşamları ateş basması, agdet olacakmışım gibi sancılar belim de fena agrıdı,
Prefertil gebelik testi %99 agdetten 6 gün öncesi kesin sonuç diyor. Dün yaptım ama negatif çıktı. Bu akşam da kan verdim yine negatif doktor 2 gün sonra yine kan ver dedi belki geç döllenme olmuştur dedi. Sizce hamile miyim?