NurEto
Canım üzülme tüm postlarına bakıp takip ediyordum seni. Bende 2 tane kimyasal gebelik geçirdim. Tam pes ettim yok olmuyo işte dedim. Kimyasal gebeliğin üzerinden 5 ay geçti yok dedim bu ay da olmazsa gidip artık detaylıca bakılacaktık 2.5 yıllık evliydik ve 11 aydır uğraşıyorduk. Tam karar vermişken doktora gitmeye adet olacağım gün olmadım test yaptım ve pozitif çıktı. Allahtan umut kesilmez vardır Rabbimin bir bildiği. 1 ay korun ama istersen biz korunmuştuk. Kafana kesinlikle takma uğraşlar bul kendine. Canınız sağolsun. Yaşınız genç. Herşeyin bir zamanı var. Sabret,dua et, üzülme ❤️ Dualarımdasın🤲