NurEto sdnrkya yok canm kahverengi Çamasır ım da Bi damla var sonra wc ye girip peceteye silince geliyo ama kahve yine kırmızı değil şimdi doktora gidecez
sdnrkya NurEto iyi çok şükür kırmızı değil git git bekleme emin olmuş olursun hayirli guzel haberlerle gel
Busimss NurEto canım bende kimyasal gebelik yaşadım. Gebe olduğumu öğrenmiştim 135 falandı hatta betam 1 hafta sonra böyle leke leke kanama geldi hemen acile gittik. Kontrol ettiler kese görünmedi O anda da düşük yaşadım parça düştü. Pembe gibi başlayıp normal kırmızı kana dönüşüyor insallah değildir
sdnrkya NurEto ilk cikan degerini söylersin şimdi ki değere bakılır kese görünmez büyük ihtimal ama ilaç verirler
DuhaninAnnesi NurEto hayirla haberlerle gel canımınici korkma Allahın izniyle yavrun seninledir inşallah
TunarinAnnesi NurEto İnanmıyorum Maşallah size 🧿canlarim hep görüp dua etdiklerim Hamile çoook şükür Allah tamamına erdirsin İnşAllah kendinizi koruyun bol bol dinlenin 2 gün sonra tekrar kan ver canm tebrik ederim bi daha 🥰🤲🧿❤️🙏
Berfin_kycn NurEto aynı benimki de böyleydi olmasaydı silik bile olmazdı benimkide böyleydi ve şuan 11 haftalık gebeyim ay hadi hayırlısı olur inşallah😍❣️💖yarın git kan ver bence
Blackkcat NurEto nerden çıktı kuzum,aklına getirme,regli günü değerim 40tı,4gün sonra 20ye düştü sonra yavaştan düştü değerim,lütfen aklına sokma böyle şeyler canım olur mu😇
Suisss05 DiplomaliEvHanimi hiç girmemiş acile gittiğinden beri inşallah kötü bişi yoktur ama iyi haberle gelse çoktan dönerdi heralde 🤦🏻♀️😟