DiplomaliEvHanimi NurEto norml tabikiii bebek yerlesiyo rahim buyuyo kan alisverisi oluyo 😍 sakin korkma 😊
Esraaa1709 NurEto Bende de aynisi olmustu😍ertesi gün dayanamadim yine yaptim ve suan 35 haftalik hamileyim
DiplomaliEvHanimi NurEto iyi dusun iyi olsun canimmmm bak 2020baya kisiye suprizler sundu 💕 cok kisi gordum burda ismine uzun suredir ranstladigim
Busimss NurEto hemen acile git Progestan başlatabilirler değerin 11 di zaten insallah kimyasal değildir hemen gidin.
Busimss NurEto yerleşme kanaması da olabilir ama düşük tehlikesi de olabilir asla ihmal etme lütfen dediğim gibi gerekirse Progestan başlatır doktor akşam dahi olsa gidin.
Aysegulum27_ NurEto eşini ara gelsin bunun beklemesimi olur aylarca beklemişsin bebeği kaybetmekten daha önemli ne olabilir .Allah korusun ya
DiplomaliEvHanimi NurEto korkma belkide yerlesiyo ondan ama her ihtimale karsi bi doktora gorun gerekirse kan ver artiyomu allah korusun dusuyomu diye 😍
Busimss NurEto canım bende kimyasal gebelik yaşadım. Gebe olduğumu öğrenmiştim 135 falandı hatta betam 1 hafta sonra böyle leke leke kanama geldi hemen acile gittik. Kontrol ettiler kese görünmedi O anda da düşük yaşadım parça düştü. Pembe gibi başlayıp normal kırmızı kana dönüşüyor insallah değildir
Blackkcat NurEto nerden çıktı kuzum,aklına getirme,regli günü değerim 40tı,4gün sonra 20ye düştü sonra yavaştan düştü değerim,lütfen aklına sokma böyle şeyler canım olur mu😇