Canım o haftalarda benimde aynıydı yedim tatlı tık yok. Birde burda üzücü olayları okuyoruz kafamıza takıyoruz haliyle. O haftalarda oluyo hareket ediyo ama senin hissedebilecegin gibi degil yinede doktora görün bişey yoktur rahat ol😌 Aynı şeyleri bende yaşamıştım