Suheyla19A aynen ben de o posttan çok etkilendim, üzüntüden uyudum bütün gün. hareketlerini hissetmedim hiç, stres yaptım. Eşim gelince konuştu elledi dürtükledi biraz sonra hareket etmeye başladı çok şükür.. anladım ki biz bişeyleri takınca ve ya stres yapınca da hareket hissedemiyoruz bence.. içini ferah tut inşallah herşey yolundadır..🌸🌸