istanbul pendik şifa hastanesine gidiyorum. henüz 3 kere gittim ama doktorumdan şuanlık memnunum. dr nihan özdemir, güler yüzlü ve ayrıntılı bilgilendiren bir doktor.
muayene 90 tl, tuzla kartımız olduğu icin indirim oluyor 75 tlye muayene oluyorum.
doğum fiyatlarını henüz görüşmedik bilemiyorum o yüzden :)