Bende devlette doğum yaptım gene olsa gene tercih ederdim hiç pişman olmadım. Arkadaşların dediği gibi vicdan merhametle alakalı. Orda ebeler in aksine sancı çeken kadınlar laf saydırıyodu biton😁 yatarak sancı karşılıyosun ama wc için Fln izin veriyorlar kalkmana. Ben 2.3kere gittim, en son gene dedim ama suninin düzenli akması lazım sürekli wc olmaz biraz dayanmaya çalış dedi. Öyle tersleme Fln yok yani. oradaki Herkesten de çok memnun kaldım ebeden tut oda temizlik sorumlularına kadar. Odalarda Duş alma imkanında vardı pilates topuda istersen veriyorlardı. Öyle bağırma çağırma diyende yoktu. Doğum masasına gittiğimde ebeye sarıldım ben korkuma😁😂ihtiyacım var lütfen diye. Yanınıza kimseyi almıyorlar çünkü doğum anında. Ve doğuma kadar takipli Bi doktorunuz olsun tek doktora gidin yani ozaman bilgileriniz net oluyo o doktor onu dedi bu doktor bunu dedi diye kendi kafanızda karışmaz. Hiç Bi doktor diğeriyle aynı değil hepsinin özendiği başka konu var.