Zanne eğer ki siZe kötü davranırlarsa ebeler veya hemşireler altta kalmayın bence. Sonuçta onlar bizim için var ve bundan para kazanıyorlar. Öyle bir durum başıma gelse sanırım kalkar onları o sancılı halimle başhekimliğe şikayet ederim ve doğumumda istemediğimi söylerim. Onları da tek tek tehdit ederim yaptıklarınızı tek tek isim isim cimere bildireceğim diye. Asla altta kalmayın. Size bağırmalarına müsade etmeyin. En muhtaç halinizde birde onların yaptıklarını çekecek değilsiniz. Herkes biraz gözünü açsın. Kimse kimseye anasının hayrına yardım etmiyor. Ben nasıl öğrencilerime anlayışlı olmak iyi davranmak zorunda isem onlarda hastalarına öyle davranmak zorunda. Yıkarım valla ortalığı. kardosentez oldum 6 hafta önce devlet hastanesinde, baya korkmuştum ağlamaya filan başladım. Teselli için elimi tutmak için hemşire geldi özel yanıma. Bir taraftan da kafamı başka şeylere vereyim de korkmayım diye soru filan soruyorlar bağırmak şöyle dursun. Herkes gözünü açsın. En değerli şey kendiniz ve kimsenin size bağırmasına müsade etmeyin.